пʼятниця, 21 лютого 2014 р.

О мово моя, як спів солов'я

     Сьогодні, 21 лютого,  спільно з учнями 3 - Г класу Кам'янської ЗОШ та класоводом Домнікою Миколаївною працівники бібліотеки-філії №23 провели урок мовознавства "О мово моя, як спів солов'я". На святі була присутня Домка Георгіївна - заступник голови сільської ради.
     Свято відбувалося у формі інтелектуальної гри «Наша мова калинова», метою якої було показати учням красу і багатство української мови, викликати бажання вивчати її, збагачувати словниковий запас, розвивати навички виразного читання, виховувати любов до рідної мови.
     Учні приймали активну участь у конкурсах, присвячених українській мові: "Хто найшвидше вимовить скоромовку", "Продовжити прислів'я та приказки", "Відгадування загадок", "Надати значення слова", "Замінити букву, щоб вийшло нове слово", "Перекласти слово". Між конкурсами звучали гуморески про мову, які доповнювали свято веселою ноткою. Насамкінець оголосили переможців конкурсів. Діти отримали солодкі гостинці.





Немає коментарів:

Дописати коментар