пʼятниця, 17 липня 2020 р.

"Ми за здоровий спосіб життя"

Часто ми чуємо твердження «Здоров’я дитини – здоров’я нації». І це справді так. Майбутнє нашої країни – у руках дітей. Безумовним на сьогодні є пріоритет здоров’я та морально-духовного виховання. З цією метою 16 липня у приміщенні будинку культури, працівники будинку культури та бібліотеки села Кам'янка,   провели для дітей  гру-квест "Ми за здоровий спосіб життя". 
Метою заходу було розказати дітям про  почуття відповідальності за власне здоров’я та розуміння важливості здорового способу життя. Адже стан здоров’я людини залежить на 20% від спадковості, на 10% від рівня розвитку медицини, на 20% від стану довкілля, і на 50% від способу життя. 


Тому справедливі є слова: «Ваше здоров’я у ваших руках». 
Діти з захопленням слухали розповідь ведучих, брали активну участь в іграх, вікторинах та  конкурсах.

На завершення свята ведучі  побажали всім присутнім  здоров’я та здійснення мрій. 


Немає коментарів:

Дописати коментар