вівторок, 14 червня 2016 р.

Відгук про Львів

      Заслужену здобуту перемогу у Всеукраїнському конкурсі "Найкращий читач України - 2016" нам принесла Олександра Зеленівська учениця 7-A класу Кам'янська ЗОШ. Вона отримала головний приз – поїздку на Фестиваль дитячого читання «Книгоманія» у Львові, який відбувся 12-15 травня. Незабутні враження про цю поїздку Олександра описала у відгуку про Львів та надіслала лист в громадську організацію "Форум видавців".
Відгук про Львів
                Львів відгуки і спогади може залишити тільки найкращі. Це дуже гарне, величне і старовинне місто України. Я  мала нагоду потрапити до Львова на фестиваль дитячого читання «Книгоманія», організований громадською організацією «Форум видавців». А потрапила я сюди, тому що здобула перемогу у цікавому та пізнавальному конкурсі «Найкращий читач України – 2016».






            Організатори поїздки привітно нас зустріли і приготували для всіх юних читачів цікаву розважальну програму. Тут я мала можливість познайомитись з письменниками, які пишуть сучасну дитячу прозу. Я придбала їхні книги, на яких письменники залишили мені свої автографи, вдалося поспілкуватись з ними, сфотографуватись та почути їхні відгуки про мої збірки.
            Ми гарно погуляли старовинними вуличками Львова, роздивляючись величні архітектурні памятки. Брали участь у літературно-пригодницьких квестах, після яких отримали гарні призи. Побували на екскурсії у Львівській бібліотеці ім.. В. Стефаника та в Науковій бібліотеці Львівського національного університету ім..  І. Франка, де отримали у подарунок багато цікавої літератури і були нагороджені читацькими сертифікатами та дипломами.

             Я отримала масу яскравих вражень від знайомства з сучасними дитячими письменниками: Лесею Ворониною, Оксаною Думанською, Галиною Вдовиченко та ін..
            Для нас проводили майстер-класи з журналістики та мистецтва фотографії.
            Я ніколи не забуду привітність та ввічливість жителів Львова, запашні кавярні, де готують найкращу у світі каву, прекрасні собори і парки – як можна не любити його, цей прекрасний Львів?
            Мені все неймовірно сподобалось і я цієї поїздки ніколи не забуду. Дякую Неллі і всім організаторам та волонтерам за невичерпну енергію, терпіння та професіоналізм!
Зеленівська Олександра,
учениця 7 – А класу
                                                                                                                                                        Кам’янської ЗОШ І-ІІІ ст..

Немає коментарів:

Дописати коментар