вівторок, 11 листопада 2014 р.


Всесвітній день дитини



       У світі понад 2 мільярди дітей, 8 мільйонів з яких це маленькі українці. Кожен з них народжується з правами. Кожна дитина має право на освіту, право на здоровя і належну медичну допомогу, право на імя та громадянство. Кожна дитина має право зростати у турботливому родинному середовищі та бути захищеною від жорстокого поводження та насильства.
            Ці та інші права передбачені Конвенцією про права дитини, яка була прийнята резолюцією 44/25 Генеральної асамблеї ООН від 20 листопада 1989 року. Саме тому, щорічно, 20 листопада світова спільнота святкує Всесвітній день дитини.

Я родом звідти, де співають села,
Де танцями розгойдані мости.
Скажу я гордо, що я маю право
На цій землі і жити , і рости.
Тут жайвір в полі служить охоронцем,
Природа рідна смуток розрива.
Тут у Кавпаї під привітним сонцем
Лелека у дворі гніздо звила.
А вересень покличе у дорогу
Знання, як скарб до серця притулю.
І на лінійці урочисто в школі
Право навчатись з дітьми розділю.
А брати участь в конкурсах, змаганнях
Це все мені наснаги додає.
І я скажу відверто без вагання:
Щаслива тим, що таке право є.
Шкільні роки летять, немов лелеки,
Дитинство забираючи з собою,
А моя юність вже й не так далеко,
Три роки, ну а там подать рукою.
Тому я щиро всім в житті бажаю
Зростати гідно справжніми людьми.
Бо всі ми українці маєм право
На цій землі і жити, і рости.





Немає коментарів:

Дописати коментар